23 Haziran 2018 Cumartesi

Türkiye'nin Normalleşmesi Gerek

 

Türkiye'nin Normalleşmesi Gerek

 

Mehmet Sayın

 

Türkiye'nin ihtiyacı da normalleşmedir. 

İşte bunun için yarın sandığa gidin ve inandıklarınıza oy verin. 

Normalleşmeye giden ilk adımda başka bir yol da yoktur bunu da bilin.

 Çünkü içinde bulunduğumuz şartlar normal değil;

Siyaset şimdi rakipler aşağılanarak ve hakaret edilerek yapılmakta bunun sonucunda da insanlar gerilmekte ve birbirine düşman edilmekte bu söylem arkanızdaki safları sıklaştırmakta ama karşı saflar da sıklaşmakta ve toplum kutuplaşmakta.

Kutuplaştırma artık iktidar partisine oy vermeyenlere vatan haini isnadı yapacak bir noktaya kadar gelmiş ve bunun duvara vurması da kaçınılmaz.

Ekonomik durum resmen çıkmazda;

Gıda ürünlerinde kendi kendine yetebilen bir kaç ülkeden biri olan ve tarım ürünleri ihracatçısı olan ülkemiz ihracatçılıktan çıktı ve ithalatçı duruma düştü tarım ve hayvancılık sektörleri resmen can çekişiyor sonuçta da köyden şehre göç ile birlikte üretici köylüler tüketici şehirlilere dönüştü, işsizlik patladı ve iktidardakiler de bu devasa büyüklükteki halk kitlesinden sosyal yardımları kullanarak oy devşirmek peşinde.

Ekonomi üretime değil ranta dayanıyor ve ayakta duran tek sektör de sıcak paraya dayanan inşaat sektörü o da gücünün limitinde ve pahalı konutlarını satamadığı için batma noktasında.

Sıcak para bolluğu ise sona erdi ve artık o para da çok pahalı ve gelmiyor.

Sanayi ise ağır vergi ve faiz yükü altında ezilmekte üretim adeta cezalandırılmakta.

İktidardakiler de bu ağır şartlar altında olan ülkemizi artık yönetemiyorlar.

Bu şartlar asla normal değil ve derhal normalleşmesi gerek..

Demokrasi devletlerinde normalleşme seçimler vasıtasıyla olur.

İktidarın değişmesi normalleşmenin anında gerçekleşmesi demek değildir ama ilk adımıdır.
 

Türkiye'nin ihtiyacı da normalleşmedir.

İşte bunun için yarın sandığa gidin ve inandıklarınıza oy verin.

Normalleşmeye giden ilk adımda başka bir yol da yoktur bunu da bilin.

 

http://www.haberiniz.com.tr/yazarlar/mehmet-sayin/turkiye-nin-normallesmesi-gerek-440636m.html 

Hiç yorum yok: