Türkiye'nin Normalleşmesi Gerek
Türkiye'nin Normalleşmesi Gerek
Mehmet Sayın
Türkiye'nin
ihtiyacı da normalleşmedir.
İşte bunun için yarın sandığa gidin ve
inandıklarınıza oy verin.
Normalleşmeye giden ilk adımda başka bir yol
da yoktur bunu da bilin.
Çünkü içinde bulunduğumuz şartlar normal değil;
Siyaset şimdi rakipler aşağılanarak ve hakaret edilerek yapılmakta bunun
sonucunda da insanlar gerilmekte ve birbirine düşman edilmekte bu
söylem arkanızdaki safları sıklaştırmakta ama karşı saflar da
sıklaşmakta ve toplum kutuplaşmakta.
Kutuplaştırma artık iktidar partisine oy vermeyenlere vatan
haini isnadı yapacak bir noktaya kadar gelmiş ve bunun duvara vurması
da kaçınılmaz.
Ekonomik durum resmen çıkmazda;
Gıda ürünlerinde kendi kendine yetebilen bir kaç ülkeden biri olan ve
tarım ürünleri ihracatçısı olan ülkemiz ihracatçılıktan çıktı ve
ithalatçı duruma düştü tarım ve hayvancılık sektörleri resmen can
çekişiyor sonuçta da köyden şehre göç ile birlikte üretici köylüler
tüketici şehirlilere dönüştü, işsizlik patladı ve iktidardakiler de bu
devasa büyüklükteki halk kitlesinden sosyal yardımları kullanarak oy
devşirmek peşinde.
Ekonomi üretime değil ranta dayanıyor ve ayakta duran tek
sektör de sıcak paraya dayanan inşaat sektörü o da gücünün limitinde ve
pahalı konutlarını satamadığı için batma noktasında.
Sıcak para bolluğu ise sona erdi ve artık o para da çok pahalı ve gelmiyor.
Sanayi ise ağır vergi ve faiz yükü altında ezilmekte üretim adeta cezalandırılmakta.
İktidardakiler de bu ağır şartlar altında olan ülkemizi artık yönetemiyorlar.
Bu şartlar asla normal değil ve derhal normalleşmesi gerek..
Demokrasi devletlerinde normalleşme seçimler vasıtasıyla olur.
İktidarın değişmesi normalleşmenin anında gerçekleşmesi demek değildir ama ilk adımıdır.
Türkiye'nin ihtiyacı da normalleşmedir.
İşte bunun için yarın sandığa gidin ve inandıklarınıza oy verin.
Normalleşmeye giden ilk adımda başka bir yol da yoktur bunu da bilin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder