4 Aralık 2017 Pazartesi

BU ÜLKEYE NELER OLDU ?



BU ÜLKEYE NELER OLDU ?


Mehmet Sayın


Acaba hepimiz aklımızı şuurumuzu izanımızı da mı kaybettik ?

Hemen söyleyeyim ben kaybetmedim ama ülkemizde öyle şeyler oluyor ki zaman zaman kendime bu soruyu soruyorum ve biliyorum ki bu soruyu soran sadece ben değilim.

Muhalefetin ABD kontrolünde olduğunu iddia ediyorlar ve bu iddiaya bizim de inanmamızı bekliyorlar;

Bu ne demek biliyor musunuz ;
 

Bir adım ötesinde AKP ye oy vermeyenlerin hepsinin ABD kontrolündeki vatan haini Fetocular ilan edilmesi demek ;

Yani memleketin yarısının ;
 

Sonuçta ülkemizin insanların hepsi tepelerinde demoklesin kılıcı gibi bir tehditle yaşamak zorunda mıdır ?

Beyler bu kadar da mı fanatikleştiniz ?

Sizleri bilmem ama ben bu dediklerinizin bir tekine bile inanmıyorum ve henüz aklımı da peynir ekmekle yemedim.

Bildiğim bir şey varsa bu ülkeyi 15 yıldır yöneten AKP bu yönetimden doğan sorumluluğu da üstlenmek zorundadır ama onlar bunu yapmak yerine yapamadıkları her şeyin sorumluluğunu başkalarına yükleme yolunu seçiyorlar.

Bunun adı şark kurnazlığıdır.

Ve Türkiyenin bugün içine düştüğü açmazların hepsinin temelinde de bu şark kurnazlığı yatmaktadır ;

Şimdi ben de soruyorum ;

Fetö denen ihanet şebekesini o makamlara kim getirdi ?

Birkaç sene önce hayırsever iş adamı !! olarak ilan edilen ve bütçe açığımızı kapattığı için !!! "yılın iş adamı olarak" olarak ödüllendirilen Reza Zarrap nasıl oldu da ABD mahkemelerine bildiklerini okumaya başlayınca ABD ajanı ve casus oluverdi.?

Onu işlediği suçlardan yargılasaydınız ABD bu yargılamayı yapabilir miydi ?

Sizler bunların hiçbirini yapmadınız ve meseleyi milli mesele haline getirerek aradan sıyrılmak peşindesiniz ;

Düşünceme göre bu da başka bir şark kurnazlığıdır.

ABD'nin Türkiyeyi köşeye sıkıştırıp istediklerini kabul ettirmeye çalıştığına ben de inanıyorum ama Allah peygamber aşkına söyleyin bütün bu meselelerin bu hale gelmesinde sizin hiç mi payınız yoktur ?

Siz "Pir-ü pak tertemizsiniz" de sizden başka herkes kötü ve suçlu mudur ?

Düşmanlık siyaseti ile kendi seçmeninizin arkanızdaki saflarını sıkılaştırırken size karşı olanları da kendinize düşman etmediniz mi ?

Bu politikalar yüzünden ülkeyi ne kadar gerdiğiniz farkında değil misiniz ?

En çok üzüldüğüm şey de yıllardır kendi ülküdaşlarım zannettiklerimin de sizinle yan yana yürümeleridir.

Demek ki ben onları da yeteri kadar tanıyamamışım ve maalesef ki son yirmi yılda yalanlarla yaşamışım.

Esas onlara hakkımı helal etmiyorum.

Son olarak yaşadığım hayal kırıklıklarını ifade etmek için bu satırları yazdım.

Bundan sonra "bu güne kadar olduğu gibi" aklım ,İz'anım ve vicdanımla hereket edeceğim .

Aklım ve vicdanım da sadece bana aittir

Hiç yorum yok: